Palestra - fitness club Olsztyn

PALESTRA - fitness club Olsztyn

Formy aerobiku

Formy aerobiku

Fitness Club Palestra Olsztyn – opis form aerobiku

PERFEKT JUMP

PN,WT,SR,PT 17.oo – bardzo kondycyjna forma angażująca układ krążeniowo-oddechowy wykonywana na trampolinkach z poręczą ok. 25-35′ , dodatkowo ćwiczenia mięśni brzucha, stretch. 55′

LOW&SHAPE

PN 18.00, PT 19.00 – choreografia 20′, układ ćwiczeń na pośladki, boczne partie ciała: ramiona /ciężarki/, talię, biodra, uda, brzuch, rzeźbiące, wyszczuplające, dla osób w każdym wieku. 60′

Core Express

WT, CZW 20.00 – bez choreografii, lekcja zawierająca ćwiczenia wzmacniające i stabilizacyjne na kręgosłup, nogi, brzuch i dłuższy stretch.  Ćwiczenia prowadzone w wolnym tempie. Dla każdego. 60′

FAT BURNING

WT 18.00, celem poszczególnych bloków treningu jest spalanie tkanki tłuszczowej i likwidacje cellulitu, ćwiczenia angażują wszystkie główne grupy mięśniowe jednocześnie wzmacniając układ sercowo -naczyniowy, w drugiej części ćwiczenia nóg i brzucha. Zajęcia dla wymagających . 60′

PLECY & SHAPE

SR 18.00, układ ćwiczeń wzmacniająco – kształtujących na dużych piłkach. Po 15′ części choreografii wykorzystywane są 1,2, 3 kg ciężarki/rzepy lub sztanga. Na wzmocnienie mięśni ustalających miednicę i kręgosłup. Dla każdego. 60′

CORE PUMP

Pt 18.00, lekcja poprawiająca wydolność układu krążeniowo-oddechowego. Pierwsza część w dynamicznych układach choreograficznych z ciężarkami, taśmami, z obciążnikami na rzepy, kolejne 25 min wzmacnianie w pozycjach izolowanych ze szczególnym akcentem na tzw. mięśnie środka /core/. Dla zaawansowanych. 60′

Biodra/Uda/Posl.

WT 19.00, Czw 18.00, /BUP/ lekcja skierowana na spalanie tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach i brzuchu oraz ujędrniająca ciało. Po krótkiej części choreograficznej /15 min/ wzmacnianie w przysiadach i pozycjach izolowanych niskich. Dla każdego klienta. Intensywność umiarkowana. 60′

TRENING FUNKCJONALNY

PN, SR 20 .oo trening kondycyjny realizowany metodą obwodową, poszczególne stacje zawierają ćwiczenia na wybrane grupy mięśniowe, ćwiczący wykonują je we własnym tempie w określonym czasie, przechodzą do kolejnej stacji. 60′

SIŁOWO-REKREACYJNE I KOREKCYJNE PROGRAMY

Ćwiczenia grupowe bądź indywidualne na aparatach siłowych z wstępną asystą trenera. Gwarantujemy bezpłatny trening\zajęcia wprowadzające.


89 541 47 15
ul. Żurawskiego 1A 10-689 Olsztyn
  • Cennik
    Cennik
  • Grafik
    Grafik zajęć
Formy aerobiku
Formy aerobiku

Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji